• Typy a rady

Jak si udělat z pánské košile šaty nebo sukni

7. srpna 2013 v 12:00 | Selene

Posuďte samy ale mě to přijde skvělé...

Jak začít hubnout aneb čím si to zezačátku usnadnit

3. prosince 2012 v 10:36 | Selene
Takže pokud už vás omrzelo říkat si každý den zítra začnu a chcete skutečně začít tak vám dám pár typů které mi to ze začátku moc usnadnili. Smějící se

1. Začněte změnou
- Váš největší nepřítel je stereotyp. To jak se chováte teď vás dostalo na váhu jakou máte a změnit chováni je velice těžké. Proto ve všech těch pořadech o hubnutí pošlou "tlouštíky" někam jinam. A pokud nemáte čas ani peníze na to někam jet, pomoc je jednoduchá.


Změňte svůj pokoj, byt, dům... Stačí když přestavíte nábytek, poté to bude jako nový začátek. A v "novém" pokoji či bytě si můžete vytvořit nové - zdravé návyky.

2. Určete si cíl

Stanovte si nějaký milník ke kterému se budete snažit zhubnout. Např. já mám první na silvestra (chci mít o 10kg méně) letos na fotkách chci vypadat dobře Smějící se a druhý mám koncem ledna to má sestřenka maturák a to chci minimálně o dalších 5kg.
Když budete mít takový důvod nebudete chtít tolik podvádět. Pokud by ste si řekli, že je to do neurčita pozvolna by jste polevovali až by ste přestali úplně.


3. Změřte se
Změřte se aby ste nejen cítili ale i vyděli pokroky. Ruce, prsa, pas, břicho, stehna, lítka... atd. prakticky se můžete změřit kde chcete jen musíte přesně vědět kde se měříte takže pokud máte např na břiše nějakou pihu můžete se podle ní orientovat.


A zvážit se je také samozřejmost. Važte se vždy ráno, ještě před snídaní a nejlíp ještě v noční košilce (chlapy v trenýrkách Smějící se né že si na to budete oblékat košilku...Smějící se) aby to oblečení nezkreslovalo.


4. Jezte jinak
Používejte menší talíře a příbory. Pokud si naložíte jídlo na veliký talíř bude se vám zdát, že je toho málo ale když použijete menší talířek bude se vám zdát, že je jídla dost protože talíř bude pěkně plný.
Taky používejte menší příbory, buďto dětské nebo jako já malou vidličku na dorty. Nejenom, že díky tomu že budete jíst po menších soustech a tudíš déle. (žaludku trvá 20 minut než mu dojde že je plný) Ale také tím, že sníte více soust vám bude připadat, že jste toho snědli více.


5. Počítejte se hříchem
Pokud si odepřete všechny dobroty tak to vydržíte tak týden a je po dietě. Například já si každý den večer dávám něco na zub. Samozřejmě hlídám aby to nepřesáhlo můj denní naplánovaný příjem kalorií. Takže pokud ste požitkáři jako já tak si dejte něco malého každý den a pokud jste spíš labužníci tak si to nechte jen na jeden den v týdnu a dejte si něco pořádného třeba kousek dortu...Mrkající


6.Pánujte a předbale
Plánujte co uvaříte a pokud nemáte moc času vařte si dopředu a oběd, svačinu a pod. si dávejte do plastových mističek. Předejdete tak tomu, že přídete z práce/školy a sníte všechno co vám příde pod ruku protože jste prostě hladový.


7. Pijte!
Lidské tělo je ze 70% tvořeno vodou a každý člověk by měl vypít 2-3litry denně.
Což nikdo z nás nedělá, jde o to, že nemáme ani čas se napít.
Problém je v tom že pokud naše orgány nemají dost vody tak svou energii vykládají na to aby vůbec fungovali a né na odbourávání tuků.




Také si musíte uvědomit, že když hubnete tak ten tuk musí vyjít ven z vašeho těla a to právě tak, že ho musíte doslova vypláchnout.
Navíc když budete mít dost vody tak jí vaše tělo přestane zadržovat a vy se zmenšíte i o 1 velikost.Mrkající

Kalorická kalkulačka aneb jak mít přehled

22. listopadu 2012 v 10:05 | Selene
Pokud si nejste jisti co přesně máte jíst a pokud vůbec. Našla sem vám tuhle bezplatnou kalorickou kalkulačku.
Stránka je krásně přehledná, najdete si jídlo které chcete sníst (doporučuju předem protože to si to ještě můžete rozmysletMrkající ) a vyjedou vám jeho eventuality, vy si vyberete to správné a napíšete kolik toho máte buďto v gramech nebo mililitrech.
A vuala máte tam krádně spočteno kolik tam je kalorií atd.


Zároveň se tam dají psát i aktivyty od běhu přes posilování až po uklízení. A také vám spočte vše co jste spálili.


Hlavně nesmíte zapomenout napsat tam váš věk pohlaví a váhu aby vám spočetli kolik spálíte kalorií za běžný den fungování.


Registrovat se nemusíte ale stránka si nebude pamatovat vaše údaje. Já mám registraci a mám tam krásný přehled vývoje hmotnosti a výdajů a příjmů atd. vše v přehledných grafech.Smějící se


A tady je adresa

Když vás chutě přemůžou aneb jak nemít černé svědomí

17. listopadu 2012 v 14:09 | Selene
Další z mích typů jak si pochutnat bez výčitek.
Dnes vám představím chlebíčky od racia ale naslano.
Tyhle chlebíčky zná každý ale málo kdo ví že už dělají i slanou a povedenou variantu.

Mluvím o Racio rýžových chlebčcích - Free style.
Já osobně ulítávám na příchuti rajče a bazalka. Ještě jsou sýrové ale ty mě osobně nezachutnaly a na internetu sem potkala i příchuť pečené brambory s kmínem ale ty sem ještě neokusila.


A teď nějaké info:
- Balení má 25g a je v něm 10 chlebíčků (jsou vážně tenké takže to nechutná jako polystyrén.
- 100g obsahuje 442kcal (což se zdá hodně)
- 1 balení tedy obsahuje 111kcal

Problémy s vlasy?

19. října 2012 v 17:22 | Selene
Tak snad všichni mají dneska nějaký problém s vlasy a výrobci nabízejí spoustu předražených prášků na posílení atd.
Tyhle krabyčky stojí min 400kč ks.

Mám pro vás typ na levnější eventualitu .
Biosil Plus stojí jen 60 kč a je tam 60 tablet.

Je pravda že užívat to musíte aspoň měsíc aby byl poznat rozdíl ale podle mě to stačí.Usmívající se
Obsahuje:
Biotin (vitamín H) usměrňuje karboxylační procesy, spolupůsobí při tvorbě bílkovin a má řadu dalších funkcí. Nedostatek biotinu se projevuje především nežádoucími změnami na pokožce.

Kyselina pantothenová (vitamín B6) - při jejím nedostatku dochází k poruchám trávení, ztrátě pigmentu pokožky i k vypadávání vlasů.

Zinek je nezbytný pro funkci enzymatického aparátu člověka; na pokožce se při jeho nedostatku tvoří uhry (akné).

Sloučeniny křemíku jsou důležitým stavebním prvkem organismu - uplatňují se při tvorbě kostí, chrupavek apod. Nedostatek křemíku se projevuje především na zhoršení kvality pokožky, vlasů a nehtů (vazivové tkáně jsou ochablé, nehty jsou křehké a lámavé, vlasy se třepí a vypadávají). Nedostatek křemíku lze odstranit pouze jeho sloučeninami, rozpustnými v žaludečním a střevním prostředí.

Správná tepová frekvence aneb jak hodně tlačit na pilu

17. října 2012 v 17:31 | Selene
Pokud někdo cvičí jako šílenec a stepně nehubne je to nejspíš tím že to paradoxně kazí svým rychlím tempem.
Logicky řečeno - pokud by jste cvičily moc mírně tak je jasné že nic nespalujete.
- střední tempo je asi nejideálnější protože tak spalujete tuky.
- když pojedete pořád na max že se ani nebudete moct nadechnout tělo nespaluje.

Ideální pulz?
Ten je mizi 65% - 80% maximální tepové frekvence.
220 - věk = maximální tep.
např. 220 - 22= 198
maximálního tep vynásobíte 0,6 = spodní hranice
např. 198 * 0,6 = 119
maximální tep 0,8 a vyjde vám horní hranice účinného hubnutí.
např. 198 * 0,8 = 159

Takže já se musím držet mezi 119 a 159 tepů za minutu. Smějící se

Ale jestli nechcete utrácet za ty všemožné přístroje existuje velice dobrá a laciná poučka.
- Musíte cvičit tak aby jste mohli ještě mluvit.
A osobně si myslím že to sami na sobě poznáte kdy vaše tělo zabírá a kdy je to až moc.

Taky je třeba podotknout že tělo je potřeba napřed rozehřát cca 20 minut. až když jsou svaly nastartované začínáte spalovat.

Honí vás mlsná? - Mlsejte!

12. října 2012 v 10:30 | Selene
Go ahead! jsou vlastně sušenky plněné ovocem. Jsou dost sladké ale je to hlavně kvůli tomu ovoci takže nejsou tak moc kalorické jako normální sušenky.
Go ahead! - 380 kcal / 100g
V balení máte 5 balíčků ve kterých jsou sušenky po 3.

Takže 1 sušenka má jen 49 kcal.
(nejsou moc známé ale já je kupuju v Bille)



A takové ty zdravé Be Be sušenky mají
443,35 kcal / 100g
Takže 1 sušenka má 55,42 kcal

Pro srovnání:
Tatranky opavia
mají 520 kcal / 100g
a na 1 ks 252,74 kcal

Zelený čaj - Ráno místo kafe jako pomoc při hubnutí a detoxikaci

28. září 2012 v 20:14 | Selene
Tak začínám se pouštět víc do rubriky pro hubnutí a napadlo mě začít tím že, vám poradím co pít při snídani místo kafe.

Zelený čaj povzbuzuje metabolismus (takže budete rychleji spalovat tuky) obsahuje fluoridy, polysacharidy, vitaminy E a C, tein, hořčík, vápník, železo, fosfor, sodík a pro ty co nevědí, tein je vlastně kofejn který obsahuje čaj (zelený, černý a podobně, ne nějaký jahodový patok) jen je jemnější ale i tak funguje stejně jako kafe, pokud potřebujete ráno probrat jako já.

Takové ty "zázrační pilulky" na hubnutí vetšinou právě obsahují výtažky ze zeleného čaje, jen k tomu ještě přidají nějaké vitaminy navíc, a případně výtažky z pepře který také pomáhá trávení a dají na to pěkně mastnou cenovku.
Takže si radši dejte ráno jeden hrnek čaje a bude.
A dejte pozor všeho moc škodí! pokud ho budete pít moc tak je to pro organismus moc velká zátěž. Navíc zároveň dehydratuje takže by vám to moc nepomohlo... ale to byste museli vypít 2 litry denně. (Kamarádka ho takhle pila, a byla pořád unavená a bolela jí hlava a byla jako praštěná... což bylo tedy zábavné...)

A tady je návod na přípravu aby ste z každého sáčku dostaly maximum látek i chuti.

Čajové lístky nebo sáček s čajem nezaléváme vroucí vodou, ale vodou, která má teplotu mezi 70 a 80oC (vodu necháme asi 2 - 3 minuty chladnout, každou minutu klesá její teplota asi o 8 - 10oC). Čaj louhujeme další 2 - 3 minuty a pijeme ho teplý.
 
 

Reklama